Sider

onsdag den 11. februar 2009

Mange ideer !

Jeg har taget en lille pause fra min Cadillac-tegning.
Andre ideer bliver ved med at presse sig på. Det er både godt og skidt med mange ideer. Som jeg tidligere har skrevet under etiketten "tip" er det rigtig godt at have en skitsebog, hvor man straks nedfælder nye ideer. Så er man sikker på, at de ikke går i glemmebogen.
Men indimellem er der ideer, der ikke bare vil nøjes med at komme i skitsebogen - de vil afprøves her og nu!
Så den tegnetid, jeg har til rådighed pt. bruges på nye thumbnail-skitser og farveprøver. Jeg leger lidt med forskellige formater og forskellige synsvinkler...
Det er selvfølgelig ikke skidt, at bruge sine ideer med det samme - kun lige for Cadillac tegningen i denne omgang. Det skyldes også, at jeg ikke er typen, der kan tegne/male på flere ting i samme periode. Jeg kan bedst koncentrere mig om et billede ad gangen. Folk har forskellige "temperamenter"; nogen har det bedst med at have gang i flere billeder samtidigt.
Når jeg kommer lidt mere ind i processen kommer der noget op her på bloggen :)

Ingen kommentarer: